Herkese selam . 8ay 12 günlük kız bebeğim var geceleri 4,5 kere uyanıyor. Hep ağlayarak uyanıyor 3 aydırda böyle büyüdükçe uykusu düzene girmesi gerekmiyormu karnı doyuyor . Diş sıkıntısımıdır. Geç uyusa bile en geç 8 de ayaktayız hiç saşmaz. Birde uyandığında meme vermezsem hayatta uykuya geri dalmıyor.