Adabimuaseret 3 aylıkken yakalandık aşırı iştah kaybı oldu başka bir belirti hiç olmadı birde ben emzirmiyordum sadece mama ile besliyordum ona rağmen çok şükür birşey yaşamadık 3 hafta sonrada negatif oldu ama maalesef iştahı birdaha eskisi gibi düzelmedi 5.5 aylık hala çok zorluyor beni maalesef 😔 umarım hiçbir sıkıntı yaşanmadan atlatırsınız. Size tavsiyem bol bol emzirin su verin çay verin bu hastalıkta sıvı çok önemli birde bebeğin bulunduğu ortamı her 3-4 saatte camı komple açarak 5-10 dk iyice havandırın gece dahil günlük banyosunu yaptırın ve ne olursa olsun elinizi yıkamadan bebeğinize dokunmayın. Ellerim o kadar çok yıkadım ki ellerim artık kanıyordu krem fayda etmiyordu benim