Kızlar ek gıdaya geçeli 15 gün oldu bebeğime hep çatalla ezip verdim verdiklerimi hafif pütürlü yemiş oldu o yuzden agzından nasıl verdiysem kakasından da aynı şekil pütürlü geri çıkıyor normal mi bu hani hiç sindirmemiş gibi yukardan nasıl verdiysem aşagıdan aynı cıkıyor bu normal mi acaba