Aa aa 1 yaşı geçeli 2 ay olcak neredeyse 😍 9 Kasım doğumlu oğluşum 👩👦daha bilinçli hareketleri ne tatlı dimii 🙂 bizimkinde hiç kelime yoktu 13 aylıkken dede, gel, atta, baba diyoruz birden bire söylemeye başladı. Doğum günü uğurlu geldi 😆 karşısına geçip hadi gel dediğimde 5-6 adım atıyor ama tek başına hala cesareti yok (babası ve ben 14 aylık yürümüşüz artık yavaştan bekliyorm) 👣 oyunlarımız bilinçlendi iyice. Baya vakit geçiriyoruz oyuncaklarla 😍 büyüdükçe daha güzel vakit geçirmeye başlamadık mı anneler ❣️⭐
6 dişimiz var. 7.yolda 👶🏽 uykularımoz arttı gibime geliyor eskiden daha az saat uyurdu şimdi yorulduğu için uzun süre uyanmıyor hatta gece kalkmıyor sabah 7 gibi mama istiyor. 2 saat daha uyuyup kalkıyoruz. Günde 2 uyku yapıyoruz 😴
Tek sıkıntım yemek. Yani daha doğrusu akşam yemeği. Kahvaltı, meyve, yoğurt, çerez vs mükemmel ama sebze ve çorba yemiyor hiç istemiyor. Çeşit yapıp önüne koymaktan ve geri almaktan yoruldum o yememekten yorulmadı 😐 ne zaman normale döner merak etmiyor değilim. Ne güzel 9.aya kadar tarhana çorbası mercimek çorbası yiyiordu😔
Sizlerin arası nasıl minnoşlarla. 1 yaş sonrası nasıl geçiyor? 🙂