Miraymenesa benim o bezi bırakma sebebim budur ben resmen 1-2 saatte bir değiştiriyordum ve dışarıya bile kokusu çıkıyordu halbuki dolmamış bile yani şimdi kaka yapmadığı sürece günde 3-4 defa anca değiştiriyorum değiştirdim birde çok pişik yapmıştı bu da bir etkendi değiştirmemde