Melek-3434 Benimde oğlum 33 haftalık doğdu. 2.060 gr. Yoğun bakımdan çıkdığında 1.800 dü. İlk ay 1.200 gr aldı. 5. Ayına kadar hep bir kilo aldı. Sonra yavaşladı kilo alımı. 2 aylıkken 3 kilo üzeriydi. Yani ortalama bir kilo ve üzeri alıyodu. Evdeki tartım doğru göstermiyor bende hep tartım kucağıma alarak. Kilo almamış der üzülürdüm. Ama hastanede tartıldığında kilo alımı iyi çıkardı. Boşuna üzmeyin kendinizi. Prematüre olduğu için çabuk büyüsün, kilo alsın istiyoruz sizi anlıyorum ama inanın çok çabuk büyüyüp gelişiyolar. Oğlum şuan 19 aylık olmak üzere. Daha dün gibiydi oysa yaşadıklarımız.