Muhteriz kesinlikle sağın , benim ilk zamanlar sütüm çoktu, göğsüm taş gibi oluyordu, bekliyordum bebeğim emsin garibim , taş gibi göğsü nasıl emsin , bi de göğüs kanallarım çok açıktı tazikli geliyordu sütüm, bebeğim ememiyordu, göğsüm boşalmıyordu dolayısı ile sütüm azaldı😞Size tavsiyem bebeğinizin emebileceği kıvama getirin kesinlikle . Sağdığınız sütü bebeğinizin vücuduna nemlendirici yapabilirsiniz , benim kızımın yüzünde egzama çıktı o kadar krem , nemlendirici sürdüm geçmedi düzenli sütümü sürdüm geçti . Sağdığınız sütü her şekil değerlendirebilirsiniz .