Merhaba hanımlar. 93 günlük bebeğim var 12. hafta içerisinde. Bu hafta rota aşısını yaptırıcam. Doktorumuz imkan doğrultusunda her özel aşıyı yaptırmamı tavsiye etti. Rotateq olarak alacagım. Burda gördüğüm bir postta rotateq 2.ayda yapılıyor diye okumuştum ama reçetede en az 6 ve 12.haftalarda yapılması gerekiyor yazıyor. Eczanede doktorumuzda öyle söylüyor. Sizce hangi aşı? İkisininde etkisi aynıymıs birtek doz farkı varmıs. Agız yoluyla alınıyor aşı. Kendiniz mi yaptınız yoksa götürdünüz mü. Şahsen şu ortamda götürmeyi düşünmüyorum kendimiz yapacagız.