Htcbg drsnkls07 Hiç canını sıkma canım. Doğumda su kalıyor ondan olabilir sonradan geçer demişlerdi. 15 gün sonra geçti. Senin bebeğin de geçer inşallah.💕
Civciv3535 drsnkls07 benimkide doğdu 1 gün sonra işitme testi yaptılar kaldı…aradan 20 gün geçti gittik yaptık şükür sıkıntı çıkmadı o yüzden korkma seninkiler de geçecek allahın izniyle
reyhandemirbasaran drsnkls07 39+1 de dogum yaptım. Isitme testinden birinden gecti ikincide gecemedi. 15 gun sonra tekrar gittigimde gecti. Dogumda kulağa su kaçmıştır 15 gune o su gecer demislerdi. Haklilarmis. Hic bi sorun yok fik şükür. Insallah sizin de oyledir.
Asli1453 drsnkls07 bacım işitme testi için erken degilmi biz kırkı cıktıktan sonra götürmüştük ikisindende geçmişti geçer inşallah sıkıntı yapma daha çok küçükler üzülme
Asli1453 drsnkls07 cocuk doktorumuz söylemişti anıt hastanesindeki burda saglık ocagındaki hemşiremizde kırkı cıkınca götürün demişti
Ruya_Hayal drsnkls07 kardeşim benimkine ilkinde kaldı Yeni doğanların kulağının içi kirli oluyor çoğunluk ondn kalıyor
drsnkls07 Ruya_Hayal inşallah öyledir canım annelik işte endişe ediyorum birinden gecipte diğerinden geçmemeleri
Prensoglum drsnkls07 kuzum benim bebeğim 40+4 doğdu ama işitme testinden kalmıştı sonradan 1 hafta sonra mı ne gittik geçti korkma yani
Nur1126 drsnkls07 bizde sonradan geçtik canım kulakların içinde yağ oluyprmuş o yğzdrn geçemiyorlar endişe etme
RainOverMe Bebeğim de ilk testten geçmemişti. En az iki üç gün yıkamadan götürün. Bize öyle demişlerdi yıkamadan götürdük testi geçti. Gönlünüzü ferah tutun umarım testi geçecektir😇 sağlıkla🙏🏻