Asaff89 Kızlar biz bugun 1 aylık aşımızı olduk hemşire ateş yapmaz dedi huysuzluk uykusuzluk yaparmı neler yapabilir
phdmom Asaff89 ben cuma günü yaptırdım bebeğime. Ateş yapmadı, huysuzluk uykusuzluk falan aksine normalde sürekli ağlayan uyumayan bir bebek o gün tüm gün uyudu 🤷🏻♀️
sukayhanacar Asaff89 bana yapabilir yaparsa calpol verdi ama yapmadı. Kabızlık yapabiliyo ama aklınızda olsun bizde kabızlık yaptı
mommyyyyy Asaff89 bizde çok yüksek ateş ve 17 saat aralıksız uyku yaptı. Her bebekte farklı etki yaratıyor aşılar siz yine de takipte kalın.