Zeynepinannesiii Kızlar uc kısmı 2 delik olacak sekilde varmi biberon markasi pahali olmayan 😊 bulamıyorum
Mysunshines17 Zeynepinannesiii TommeebTippee Anti Colic Orta akış kullanabilirsiniz ,hem gazı engelliyor hem de bebek çekmeden gelmiyor
Misterious Zeynepinannesiii kullandığınız biberonun emzigini değiştirin her markanın 2 3 ve 4 numara emziği var özel bir biberona gerek yok yani
Frdvs-isMom Dun aldım Philips avent 4yaziyor emziginde 3 nokta var oda 6 ay üstü bebeklerde emiş gücü yüksek olanmış..
Frdvs-isMom İste gelsin den almıştım 330 cc 95 tl gibi bisey di ölçeği az olanda olabilir ama gerçekten çok güzel emdiği falan bakabilirsiniz..
Zeynepinannesiii Yeliz1905 avent aldik cam cok onceden de elimizde kaldı oylece ağır bide simdi kocam bey avent alirmi bilemiceeem 🤦♀️😊 sagol cnm
Yeliz1905 Zeynepinannesiii ben plastık olanlarını alıyprum indirim den alsım 3 tane 150 tl tanesi 50 tl ydı
Zeynepinannesiii Misterious özel biberon bende pek istemiyorm suan kullandigim kucuk geliyor bide almisken 2 delikli alayım dedim 😊