Cheerfulmom Bebeğimi sallarken foruma giriyorum arka planda beyaz gürültü açık. Biranda Trendyol reklamı giriyor çocuğum sıçrayarak ağlayarak uyanıyor bu 2 oldu. Arka plandaki sesi kapattıgı için reklam girip onu açıyorum tekrar foruma girince paat gene Trendyol reklamı ses gene kapanıyor. Trendyol reklamlarından artık migdem bulanıyor. Valla yeter artık ya 😡!!!!! @BenMathilda @NaimeYilmaz
kahvekokusuu Cheerfulmom ayni dertten muzdaribim yaa yeter cidden birde iki kere üst üste oluyor bazen
Dk72 Cheerfulmom kesinlikle katılıyorum dünde ben kızımı uyuyup yatağa yatırdım bir açtım müthiş bir ses tabiki uyandı 😠
ZumrAsel Cheerfulmom benimde aynı 2 gündür telefonu fırlatasım geliyo. Tam çocuk uyuyo zart reklam . Hem de 3 defa arka arkaya trendyol. Yoluna tükürdüğüm insanı deli ediyo. Düzelmezse sileceğim uygulamayı.
Seli_m Cheerfulmom ben google üzerinden açık bırakıyorum girmek istediğimde ordan giriyorum, programı kullanmıyorum, reklam falan çıkmıyor, böyle daha rahat))
Cheerfulmom kahvekokusuu Trendyolda efsane indirimler diye bir giriş yapıyor benim bile aklım çıktı geçen gün Yani böyle uygulamalarda çok yanlış bu şekilde reklamlar! Umarım görürler de bi çözüm yolu bulunur
kahvekokusuu kahvekokusuu evet aslinda bebeklerle ilgili bi uygulamada bu sekilde en azindan videolu reklam olmamali
Ela_Kaan Bende de çok denk gelmeye başladı bebeği uyutuyorum açıyorum uygulamayı paat diye reklam çıkıyor meşhur trendyol reklamı hayır yani tv de aynı reklam nereye tıklasak aynı reklam YouTube da da çıkıyor zaten haberdarız indirimlerden gerek yok yani
Gunesli2020 Kesinlikle katılıyorum trendyol dan midem bulandı her yerde reklamları!! Daha çok iğreti ettiler böyle insanları.
Xyz1234 O kadar çok çıkıyor ki gercekten bende sıkıldım reklam olsun olacaksa ama bari o saçma videolu olanlar olmasın
Muhammedensar Zaten zor bela uyutuyoruz o yorgunlukla aklına da gelmiyoer insanın giriyoruz paaat reklam. İstemiyoruz kaldırın lütfen şu reklamları