İlk çocuğum olduğu icin mi bilmiyorum ama kafam allak bullak sevgili anneler . İki yaşında ve sadece anne ,baba,bu,gitti,bitti,,kedi,al , olmuyor, açılmıyor ,aç .kelimelerini kullanıyor cümle kurmuyor oğlum 😔 ve bu yazdığım kelimeler dışında kelimesi yok normal bı süreç mi etrafımda ki herkes konuşmuyor bir sorun mu var diyor ne yapacağını şaşırdım ne yapmam lazım normal bı durum mu