Ben de sezeryan doğum yaptım. Kırkı çıkana kadar çok sırt ağrısı çektim.ama emzirirken terliyordum sonra çocuğun gazını çıkarmak için direk kalkıp dolanıyordum.ve yanlış pozisyonda emziriyordum. Siz de böyle yapıyorsanız bunlardan olabilir belki sizin ağrınız da.bir kac kez baya sıcak olan suyun altında durdum biraz.bi de hırkamı hic çıkarmadım gecti gitti