Avsininannesi15 bizimkide biraz buna benziyor ağlamaları çoğaldı iki gözü iki Çeşme ağlamak diye bir deyim varya aynen öyle ağlıyor üzülüyorum neyi bulsa ağzına sokuyor elleri çıkmıyor ağzından, umarım en yakın zamanda çıkar da dişler biraz rahatlar yavrular