Kayraaaa benim kızım da bildiğiniz parça şeklinde kopmuştu kanıyordu o ladar kötüydü ki ne denediysem işe yaramadı kantaronu sğrekli kullandım iyi geldi şimdi biraz kızarsa hemen sudokrem yada kantaron sürüyorum çok iyi oluyor 🍒 size de geçmiş olsun zor durum 🤦🏻♀️