iremby valla o kadar memnumun ki yataktan anlatamam beşikte yatmıyor Bile eşimle ortamıza koyuyoruz yatak ta uyumuyor bizimle uyuyor 1 aylıkken almıştım ama biraz büyümesi laızm bizden yüksekte olduğu için de çarpmıyoruz hiç saat 11 gibi uyuyor acıktıkça karnını doyuruyorum doktor reflü yatağında verebilirsin diyor sağdığım veriyorum biberonla kaka yapmazsa çişine uyanmıyor Bile sabah 6 ya kadar uyuyor sonra yarım saat uykuya dalmaya çalışıyor sonra 10 a kadar tekrar uyuyor keşke yatağın daha büyüğü olsa kızım 3 buçuk aylık 58 cm yatak ta 68 cm 6 aya kadar birlikte uyumaya Bile razıyım hem bebeğim uyuyor hem biz uyuyoruz yatağı aldığımdan beri uyku var yani birde çok kusuyordu azaldı kusması da kiraz çekirdeğini bir kere kullandım bir daha kullanmadım huzursuz olunca gaz damlası veriyorum