Bebegimm42 hiç birşey vermedim ben. Hiçde huzursuzluğu olmadi masallahm bir ara atesi 37,5 bucuk oldu uzerini cıkardım karnına zeytinyagıyla biraz masaj yaptım o sırada düştü zaten çıplakken. Ağrı kesici yada ates düşürücü aldım ama kullanmadım yani huzursuzluk yapmadı tek huzursuzluğu bir haftadır kabız o yüzden oda her akşam oluyor zaten. Verdiniz artık yapacak birşey yok zaten ağrısı varmış önemli olan aşıdan önce vermemek sonra ilerde çocukları hasta olunca ay çok mızmız, yok hastalığı hiç çekilmiyor diyorlar. Çekilmez tabi çocuğun bünyesi hastalıkla savaşmayı bilmiyir ki🤷♀️