Betim Oğlum 4 aylık bugün aşı oldu ve hemşire vegaferon adında bir ilaç verdi kan ilacı imiş, önce araştırmak istedim ve görüş ayrılığı var eski postların hepsini okudum.sorularım şunlar: kan değerlerine bu ayda bakılıyor mu? Bakılmadan direkt kullanmak mı gerek kan ilacını bu ilaç yerine muadil kullananlar var mı , niye? aşıdan 1 ay sonra kullanılmalı diyenler olmuş, madem öyle 5. Ayda verirlerdi bu ilacı bu şekilde kullanan olmuş mu ? vegaferon içindeki paraben dışkı ile atılıyormuş , bu konu hakkında bilgisi olan var mı ? cevaplarınızı bekliyorum
Deletedmom7 Betim Buradaki yorumları okuduktan sonra sağlık Ocağındaki hemşireye sordum bu damlayı kullanmalı mıyım iyi şeyler duymadım diye evet kullanmayın ücretle bir damla var onu kullanın diye önerdi damlanın adı bestiron muydu neydi ve fiyatı 75 tle idi bir hafta önce ben de alacağım diğer sorduklarınız hakkında bilgim yok
Prensesannesii34_ Betim bugün bizde 4.aymızı olduk ve bu ilacı verdi . Bir arkadaşım bu markayı kullanmadı başla kullandı . 1.yaşına gelince kan fazlalığı varmış ilaç kullanmayı bıraktı düzeldi . Diğer bi arkadaşım hiç kullanması onun yerine kan yapıcı şeyler veriyorum dedi . Bende kullanıp kullanmamakta kararsızım . Ama verdikleri D3 de kullanmadık paraben içerdiği için Oean d3 aldım onu verdim
Merila Betim doktorum 4.ayda başlatmıştı ve ocean microfer önerdi. 6.ayındayken kan değerlerini ölçtürdü biraz düşük dedi o yüzden devam ediyoruz. Haftaya tekrar ölçülebilir bakalım durum ne olacak bizde.
Betim Deletedmom7 bestiron hımm, doktor kontrolümüz cuma günü o güne kadar kullanmayıp bekleyeyim . Teşekkür ederim
Deletedmom7 Deletedmom7 Ha bir de bildiğim dördüncü ayda dört damla ondan sonra her ay kaç kiloysa kilosuna göre de anlatıyorsunuz
Betim Prensesannesii34_ evet ben de ocean D kullanıyorum D vitamini için, kan ilacı ile ilgili bilgim yok, doktorumuz ne diyecek acaba, cuma günü kontrolümüz sorayım ona da
Merila Merila gebelikte kan değerleri düşükse annenin genelde çocukta da düşük çıkıyor bunu da göz önünde bulundurun
Betim Merila anladım kan değerlerim hep yüksekti hala da öyle 14,7 kan değerim şu anda gebelikte de 13,6 idi. Ocean microfer , tamam doktoruma bunu da sorayım teşekkür ederim