Amine_41 kolyeyide 6. Aya kadar koluna takıyorsunuz zaten. boğazına oturmasın vs diye biraz kendilerine gelince 6. Aydan sonra bileğinden sürekli çekiştiriyorlar ve ağzına alıyorlar boncukları ıslatıp koparma boğazına kaçma olasılığı yüksek. Uzun süre kullanılacağı için kolye alıp 6-7 ay koluna ayağına takıp daha sonra boynuna takmak daha mantıklı geldi bana ben kolye aldım.