Japonprenses Merhaba kızlar bebeğim 4 buçuk aylık emziriyorum dışarı çıkıcam bebegimle malum her yer kapalı hava da soguk oldugu icin sagicam sütümü nasıl ısıtıp vericem ısıtmadan verebilir miyim bi bilginiz var mi ?
Babylove Japonprenses Ve dışarı da 3 saat bekleyebilir en fazla anne sütü ona göre ayarlayın iste. Genelde bebekler soguk içmiyor tukuruyor
Sseyma3 Japonprenses kendi sütünüzü isitamazsinz ki yani sıcak suyun içerisine köyün hemen ilir zaten cnm.
Babylove Bebek termosun varsa sicak su kaynatip koyun yaniniza da biberon sigacagi kadar bi cezve veya bi kap alablirsin. Istedigi. Yerde de benmari usulü ısıtabilirsin biberonu