Bebeğim 55 günlük ve sol göz kapağı sağa göre çok az daha düşük duruyor. Biri daha açık biri daha çekik gibi gözbebeğini kapatacak kadar düşük değil şükür ki ama yine de fotoğraflarda falan daha belirgin görünüyor ya da ben bu duruma çok taktığım için bana çok batıyor. Kendiliğinden düzelebileceğini pek sanmıyorum ama bu durumu daha önce yaşayan var mı? :(