tugceerva06 Saçlar dökülmeye başladı 4 aylık kızım 😍 ben full kesmek istiyordum hep birlikte çıksın diye nasıl yaptınız sizler makineye falan hani kıyamamda acır mı canı diye nasıl yapayım🤦🏻♀️🤗
gulcezerenarslan tugceerva06 biz öyle birsey yapmadık gereksiz buluyorum.. Ayrıca kestirdikten sonrada yine hepsi aynı hizada uzamıyor
nneslihan tugceerva06 6 aylık kızım bizimde çok dökülüyor saçlarımız, ama kestirmeyi hiç düşünmüyorum
elha_3 tugceerva06 benim kızım 6 aylık şu zamana kadar 2 kere makina ile kestik ve çok güzel oldu kızım rahatladı ve sacı canlılık kazandı daha gür oldu bebeginizin sacınin dökülmesi çok doğal ilk saçını döküyor bebelerimiz
Asklepios tugceerva06 benimkini berberde yaptırdık içeriye kimseyi almamışlar bebek var diye. Çok tatlı oldu keltoş keltoş o zaman ama şimdi çıktı baya gür hatta dökülmüyor da ve rengi de değişti
tugceerva06 gulcezerenarslan hii öyle mi.. bende yapmayı düşünmüyordum da ilerde saçı sık ve güçlü gelir diyorlar .
tugceerva06 nneslihan evet canım bende düşünmüyordum da ilerde sık olur diyorlar ne kadar doğru bilmem
tugceerva06 elha_3 evet aynen bende kesmeyi düşünüyorum bı ara düşünmüyordumda makine ile kendimiz kesiyoruz değil mi
Annebalisi tugceerva06 Biz saçlarını çekiyor diye kesmiştik. Babası yaptı evde gayet uslu durdu ama ben çok duygulanmıştım saçlarını yerlerde görünce😣
Sadiyealp tugceerva06 9 aylıkken sıfıra vurduk makineyle tabi kuaför arkadas kesti ben yapamazdım şu an 15 aylık çok güzel uzadı saçları ve gürleşti canım 💕
Nurtenn4161 tugceerva06 bizde tam 4 aylık makineyle kestik sonra pişmanım oldum ama şimdi daha güzel aynı oranda çıkıyo hepsi ve daha sarı sarı 🐤🥰
Mehtee tugceerva06 ayy yazik kız bu kışta kafası üşür ayrica benim kuzenimin eşi iki kizinada yaptı gür ve esit ciksin diye hicte olmadi oyle bisi. Benim oglan bayaga saçlı dogdu sonra hep döküldü yeni yeni çıkıyorlar kestirmeyi düşünmüyorum hic
Si_se_ta_be tugceerva06 Bizim 2 aylıkken döküldü hepsi komple tekrar çıktı uzadı şuan baya uzun 1 yaşında biz kestirmeyi düşünmüyoruz yam uzasın sonra hafif üstten alıcaz.
Merilice tugceerva06 40 ı çıkınca makineyle kesti babası.. Canı acımadı sıkıntı olmadı yani. Şimdi uzuyo yavaş yavaş 😊
Agustosbocegi tugceerva06 bizimkinin bir ay olmadan dokulmeye basladi saci 4 aylik hala dokuluyo ama eskisine gore daha gur banada kestir diyen cok oldu ama acidim yapamadim 😔 hem anne babanin genetigine bakiyomus gur yada seyrek olmasi 😂😂 ins oyledir 😂😂🤗