Kızlar elimde mamalar kaldı kutularca alerji maması Similac Alimentum kızım içmiyor artık 11 aylık olucaz. Ne yapabilirim bu mamaları elimde kaldığı için çok üzülüyorum ihtayacı olan bir sürü insan vardır eminim ki eczaneye geri versek alır mı. Fikri olan varsa çok sevinirim