newmommm o süreçte eşimle odaları ayırdık ikimizde pozitif oldugumuz halde onun öksürüğü vardı biraz o yüzden ayrı odalarda kaldık ben hep çift maske ile gezdim ellerimi sık sık yıkadım oğlumda benimle kaldı bol bol emzirdim onuda kendimde sürekli sıvı tükettim meyve yedim bol bol ıhlamur zencefil zerdeçal bide elma ayva limondan çaylar yaptım içtim hafif bir şekilde atlattık geçmiş olsun şimdiden