Thenewmom Kızlar bebeğim 4 ay 24 günlük son 3 gündür beslenmesi yavaşladı sağarak veriyorum sütümü sadece 60 cc içip bırakıyor ne yapıcağımı bilmiyorum biberonu almak istemiyor diliyle itiyor çiğniyor söyleniyor mamada veriyorum ikisinde de aynı şeyi yapıyor
Thenewmom KahramanAnne zorla 3 saatte aralar vererek 120 cc yi bitittiryorum ama çok zorlanıyoruz hep huzursuz
Thenewmom Ayse_Grbz çünkü sağmak daha kolayıma geliyor 3 saatte bir göğüslerim yara oluyor falan hoşuma gidiyor 😂 emmediği için hanımefendi almıyor
Berenalp Thenewmom biberon değilde küçük aylardaki bebekler için biberon kaşıklar var içine koyup kaşık gibi ağzına o içtikçe sıkıyorsun deneyebilirsiniz
Thenewmom Berenalp parmakla denedim alıştırma bardağıyla verdim olmadı o kaşıklarlada çok yavaş içmez mi çok küçük değil döker hep durmuyor diye denemedim hiç
Defneveannesi Thenewmom biberon diye birşeyin varlığını unuttum 😅 bardakla içmek daha çok hoşuna gidiyor