kokusudalin Den1z bizimde 13 aylik. Ayni yemiyordu hatta gun ici bile istahi yoktu. Balik yağı iciyor her sabah. Duzeldi biraz onve yumurta ve peynir yedi bu bir ilk bende cok sevindim. Balik yağı öneririm 😘
Zeynepinannesiii Den1z benimkide 13 aylık canım anca anca biseyler yedirebiliyorum ama saati saatine uymuyor mesela bugün sabah 9a dogru kalktik emzirdim sonra oynamaya başladı oyuncaklarıyla saat 11 gibi kahvaltıyı hazırladım ben ne yersem onune onu koydum. Minik minik yumurta peynir salata bu tarz seviyor. Krepte seviyor ama minicik olacak yoksa çıkarıyor ağzından. İşin özü bizde daha dogru düzgün kahvaltı olayını beceremiyoruz . Birgün yer birgun yemez. Birde baba faktörü etkili oluyor. Cok düşkün babasına. Eger masada bizimleyse sürekli onu istiyor yemiyor pek bisey
Kutibal 16 aylık benimde, bir aydır bizimde aynı durum, dün eczaneden vitamin omega 3 falan aldım tavsiye etti eczacımız bugün başladım inşallah faydası olur yoksa tek içtiği mama su süt 😐