Mihrimahimmmm benim eşimde doktor gün aşırı 36 saatlik nöbet tutup ameliyatlara giriyor
Eve gelince baygın oluyor ama 2-3 saat bana yardımcı olmaya çalışıyor sonrasında yatsın istiyorum zaten çok yoruluyor Çünkü
Gün boyu bende çok yoruluyorum kolik bir Bebeğim var annem babam bana yardımcı olmaya çalışıyor Bebeğim 31 günlük bu arada