Merve-250713 Kuzum bizimde kuşumuz var. Geçen sene eşim almıştı benden habersiz almış 🙄 Ben evde hayvan besleme taraftarı değilim. Ortalığı çok kirletiyor yem yerken etrafa döküyor kafesinin örtüsü olsada delikli olduğu için dökülüyor. Eksi elmayı çok seviyor bizimki veriyorum yerken resmen parkelere firlatiyo 😬Ayrıca çok otuyo kızımda sese karşı çok duyarlı onun sesinden kaç defa sıçradı uyandı. Bende mecburen başka odaya koydum. Eşim ilgileniyor onunla. Hee geven yil 20 gün kadar evde değildim sağolsun eşim sürekli salmış hayvanı hiç kafese koymamış kına gecemde başıma takilan takının boncuklarıni koparmış hep çok üzülmüştüm.. Ayrıca tüy dökme mevsimi geldimi geldiğinde çok dökülüyor fakat öyle etrafa gelmiyor kafesine ve birkaç tane gelirse parkeye geliyor 🤗