turansmom ya ben hala cesaret edemiyorum buna.
kedimi ölçtüm tarttım zarar vermiyor ve vermeyecek belli ama bebeğimin beşiğine taktı kafayı kedilerde huydur eve yeni gelen bişeye ve sakınılan şeye takılıp kalırlar. Gündüz beşikte kedimiz uyuyor o yüzden gece odamıza almıyorum. Bebeğin yanına girer zarar vermek istemese bile nefesini keser üzerine yatıp diye. Çünkü 7 kg civarı kedimiz.
Sırf bu yüzden odamızın kapısı hep kapalı, ağlamasın diye de eşim kediyle ayrı odada yatıyor düzen felan kalmadı. Geceleri de yanınızda mı kedi?