Gamzeediz https://hizliresim.com/ibgggm Merhaba arkadaşlar görsel bu 1 ay 17 günlük bebeğimin yüzünde böyle pütürlü var isilik diye düşündüm ama sadece yüzünde var başka hiç bi yerinde yok mağlum mandemiden dolayı gidemiyoruz hastaneye başına gelmiş olan anneler nedendir yazabilir mi acaba 😔
Med Gamzeediz tıpkısının aynısı bizdede oldu isilik sandım geçmedi dahada çoğaldı hatta. 1,5 ay kontrolünü bekledik doktora gitmek için. Dün gittk doktorumuz önemli bişey olmadığını yediklerimle alakalı olduğunu söyledi, geçer geçer gene çıkar dedi
Gamzeediz 23082020 bazen oluyor bazen olmuyor canım mukus doktora sordum da alerji olsa sadece yüzünde olmaz dedi
Gamzeediz Med ay komple yüzü öyle ben yarı yerini cekip atabildim emiyordu pütür pütür böyle ucu olmayan sivilce gibi aynı peki bişey önerdi mi doktorunuz
Med Gamzeediz benimde öyleydi ergen olmuş gibiydi yüzleri sonra kafasında çıkmaya başladı halada geçmedi ama azaldı nemlendiriyorum ben kurumasın canı acımasın diye. Doktor bişey önermedi gerek duymadı
Aysssss Biz de de oldu canım bebeklerin vücutları hassas olduğu için normal dedi ebem ve doktorum oynama kendiliğinden geçer dedi ve geçti 10 gün sonra geçti sadece yUzunde vardı ıslak mendil falan kullanma yüzüne bir de iyi olana kadar opmemelisin gözenekler tikandigi için olurmus sıkıntı yapma temiz tut nemli kalmasin orası kendiliğinden geçiyor
Gamzeediz Aysssss ben sabahları nemli pamukla silip temizliyorum canım bide babe diye krem önerildi onu kullanacagım