gulyasahin Malum kış ayındayız kombiyi yakıyoruz ve malesef havayı kurutuyor.Benim ve bebeğimin burunu tıkanıyor😒Fizyolojik serumu kullandım ancak her gün aynı şey.Busefer hava nemlendiri makinesini aldım 4gün oldu yine tıkanıyor.Sizler neler yapıyorsunuz?