Merhaba anneler hayırlı günler dilerim herkese:) tecrübeli annelere bir sorum olacaktı. 4,5 aylık oğlum var ilk 3 ay neredeyse ağlama sesini bile duymadım desem doğru olur. Gaz sancımız vs de olmadı çok şükür. Ne olduysa 3 aylık olduktan sonra oldu 1,5 aydır huzursuz ağlıyor uyku düzeni bozuluyor bazen nedeni ne olabilir acaba? Araştırıyorum genel de büyüme atakları yazıyor haftalarına göre de tutuyor aslında He bir de eli sürekli ağzında diş etleri kaşınıyor olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim. ☺️