2,5 aylık kolik bebeğim günde en fazla 4-5 saat uyur gün içinde genelde hiç uyumaz. O 4-5 saatide parça parça uyur. Doğum yaptığımdan beri uykusuzum ve normalde uykusuzluğa hiç dayanamayan biriyim. Uykusuzluk yüzünden çok halsizim sinirliyim ve sütümde azalıyor. Yardım edebilecek kimse yok eşimde yok. Zamanla alışır mıyım yoksa hep böyle mi gidecek?