Ygtakn1 doktor alttan lavman yapıcak yani baska yapıcak bişeyi yok. Ben kızım ilk gazlandıgında gece 3,50 a kadar uyumamıstı kötü olmustum. Hastaneye götürdüm gece lavman yapıyolar yani bide damla yazar ama hepsi aynı damlaların herkes doktorunun yazdığını kullanıyor sadece. Bide biogaiya var hem gaz attırıyor hem bagırsakları calıstırdıgı icin kaka yaptırıyor ama oda bebekde ıkınma yapıyor yani bagırsakları calıstırdıgı icin