Eymensmomm Anneler doğum gunumuz yaklaşıyor fakat ne yazıkki çok üzgünüm oğlumun doğum günü öyle büyük olamıycak kışa denk geldiği için evde çekirdek kutlayacz Evi süslücem falan pastasınıda yapmayı düşünüyorum neler yapabilirim başka fikirler verblrmsnz