Merhaba sevgili anneler, oğlum 11,5 aylık. Şu zamana kadar çoğunlukla pişpiş sesi eşliğinde uyuyor. Zaten gece uykularımız bir süredir uyku gerilemesi yüzünden felakete döndü😰 Gece 2 de kalkıp 6lara kadar uyumamalar filan. Gündüz de çok uyuyan bir bebek değil. Maksimum 1,5 saat. 2 uyku şeklinde 😞 amaaa üst komşu gürültü yapana yada kargocu zile basana kadar 😱 üst komşum sağolsun her gün süpürge tutar. Tutsun tabiki ama gacır gucur eşyaları çekerek süpürge tutuyor. Bebeğim de uyanıyor haliyle. Sesli ortamlarda uyutmaya nasıl alıştırabilirim. Bu konuda önerilerinize ihtiyacım var…