Benim bebeğim 4 ay 10 günlük, televizyon açılınca hemen bakıyo bende kapatıyorum yada kafasını başka yöne çeviriyorum çünkü daha çok küçük, televizyonu ışık patlaması gibi gördükleri için dikkatlerini çekiyomuş. Bence izletme, algı yeteneği ve gözlerine zararlı