Geçen Temmuz’da da benim eşimin vardı. Bebeğim daha iki aylık olduğu için dısarı cıkıp birşey alamamıştım ama kızımı giydirdim güzelce beline de hediye paketi gibi kurdela yaptım. Kaynanam ve eşimin yiğenlerine de pasta Ve konfeti sipariş ettim. kardeşleri biraz uzaktalar onları görüntülü aradık hepsi hazır bekledi kaynanam telefonu tuttu. Yiğeni mumları yanmaıs hazır pastayı. Diğer yiğeni de konfetiyi patlattı ben de kızımla ortada bekledim. Kapıda biz hazır olda bekledik. O tam içeri girecekken konfetiyi patlatıp iyi ki dooooğğğduuuunnnnn eeeeeeeerrrrrsiiiiiiinnnnn 😂😂😂😂 diye bi giriş yaptık. Beklemiyordu ödü koptu ama cok güzel olmuştu.
hediye olarak eşiniZin zevkine göre kol düğmesi , saat, ya da bebeğinizin,üçünüzün resimlerini ışıklı çerçevelerden yaptırabilirsiniz. Ya da kemer ayakkabı alabilirsiniz. Yani size kalmış. Ya da kendinize “birşeyler 😉”alıp hediye siz olabilirsiniz ☺️. Vs vs. Gibi