Yigithamzamom 24. Gun dikislerim dusmeye basladi. Ama gercekten 15 gun oturup kalkmak ta cok zorlandim. Her tuvalet sonrasi pamukla batikon surmustum. Dikis ipini uzun tutmuslar o kasinti yapmisti cok. Zor bir surec hele bebege uyum saglamaya calisirken tek dusundugim o an icin dikislerimdi. Sezaryen olsam bu kadar olmaz diye dusunmustum ama dikislerin duamesiyle birlikte hepai gecti. Cok gecmis olsun acil sifalar dilerim .