Kızlar benim 13 aylık oğlum var ve su çiçeği aşısı yapılmadı sağlık ocağına gittim ben böyle ebe görmedim sadece azalıyor onun yüzünden iki defa rota aşısı aldım sırf ego başka birşey değil neyse kibar kibar gittim dedim ki şu çiçeği aşısı geldimi yada bir bilginiz varmı yok efendim aşıyı beklmeyi çok gidin bulun yaptırın özel Alın ya ben bugün melenjit aşısı yaptırdım paralı zaten devletin bana verdiği aşı yok ve ebe olacak uyuz git bul yaptır diyor dedin hap alabilir miyim oda yok git al ya olur müsün öldürür müsün nereye sikay ede bilirsiniz bu hadsiz ebe yi