Milakizim bizim de muntazam değil gece falan daha uzun gündüz de 2,5 saate de düşüyor ama sağıp vermedim hiç,azalır diye de düşünmedim açıkçası. Bebek emdikçe süt üretiliyor diye okuyorum ben de hep. Biberonla mı veriyosunuz sağdığınız sütü? Ben bazen çok dolu olurda önsütü bikaç dk sağıp öyle veriyorum göğsümü ama o sütü de vermiyorum.