Arkadaslar merhabalar , nasilsiniz?
Ben dogumdan sonra ilk defa gecen ay regl oldum, sut verdigim icin olmuyordum, sutum kesilence olmaya basladim. Bu ay henuz olmadim. Normalde de regl duzenim 3-4-5 gun gecikmeyle oluyordu, simdi 10 gune kadar oldu. Hamileyim degilmiyim diye sormuyorum😂😂
Sadece duyduguma gore dogumdan sonra regl bir kac aya duzene giriyormus, ilk hamileligim oldugu icin tecrubem yok. Sizde de oyle oldu mu hic dogumdan sonra?