Kızım 5 aylıkken doktora gitmiştik baş çevresi 42 cm çıkmıştı ve doktorumuz bıngıldağı erken kapanacak gibi dedi . 6. Ayımızda alışarı için aile hekimline gittik yine 42 cm cıktı baş çevresi ebemiz de baktı bıngışdağı kapanmamış henüz baş gelişimi normal dedi kendi doktoruma da sordum hatta osman gönülal diye doktor var takip ettiğim ona da sordum normal dedi Hatta bıngışdağı kapalı doğan bebekler var 4. Aydan sonra da kapanabilir önemli oşan baş gelişimi dedi ama 7. Ayda tekrar gideceğiz bu arada eşim ve annesi de minyon tipli ve yüzleri küçük ben kızımın onlara çektiğini düşünüyorum ven bence sizinkinde de problem yoktur ama yine göstermek de fayda var . Doktora giderseniz buraya da ne olduğunu yazar msnz ben de merak ediyorum.