Gaz çıkarırken başını omzuma yasliyorum . Sırtını sıvazlıyorum . Başını bana çarpıp acı acı ağlıyor . Bu durum bebeğimin beyininde bir sorun oluşturur mu merak ettim . Dikkat ediyorum ondan uzak duruyorum ama bazen oluyor . Şuan üç aylık artık kafasını tutabiliyo önceden kafasıni tutamıyor kafası sallanıyordu. Ama şimdi başını dik tuttuğu halde yine vuruyor