F-Betul zeynominiik Ben de özel bir şey yapmıyorum duştan sonra dışarda kalan kısımları kıvrımlarda ve arka kısmını sadece pamuk ve sudan oluşan ıslak havlusu ile siliyorum. Kulak çubuğu falan kullanmayın derim. Doktorum kendime bile önermemişti.
Deletedmom14 zeynominiik benim kızımın kulakları da çok akiyor. Pamukla temizliyorum sürekli. Doktor yeni doğan da nirmal demişti ama 8 aylık oldu hâlâ devam ediyor. Emzik den demişti, onu da bıraktık 😁 ama akmasi bitmedi
Mirage91 zeynominiik Bize doktorumuz sakın temizlemeyin dedi bayanda yazmış gerçekten pislikler kendiliğinden çıkıyor.
Minnaktosbik zeynominiik hiç birşey yapamıyorum canım banyo yaptıktan bir gün sonra falan genelde dışarı çıkıyor o pislikler kendiliğinden çünkü bebekler çok hassas ne kulağına bişeyle müdahale ediyorum nede gözüne bazen gözünede saçı kirpigi giriyor ama kendi çıkıyor
F-Betul Minnaktosbik evet gözünde kirpiye ben de denk geldim korktum ama müdahale etmedim kendiliğinden çıkmış.
zeynominiik Minnaktosbik bende bişey kullanmıyorum evet kendisi çıkıyor ama yine de kalıntılar kalıyo gibi