Havvahmet Mrb sevgili annelerim, 1 yasinda bebegim 1 aydir yuruyo ama cok düşüyo geri adim atamiyo bazen donerken dengesini saglayamuyo normal.mi acaba sizin bebisler yurumeye baslayinca nelerle karsilastiniz
zeynominiik Havvahmet çok normal daha yeni yeni yürümeye başlamış alışması için ona zaman tanıyın. Yürüteçte bile bebekler önce geri geri ve yan giderler ileri gitmeleri zaman alır :)
Aley_ Havvahmet Yürümeye yeni başladığı zamanlarda böyle olması normal. Zamanla dengesini nasıl kurması gerektiğini öğrenecek.🌼
Havvahmet zeynominiik yurutec kullanmadim hic ilkbasta daha uzun mesafe bira gidiyo ama snra pat die oturuyo ilk olunca normal mi bilemedim
hankardeslerr Havvahmet Normal canım benimki artık düşünce kendine gülüyo 😊 Başta düştüğünde tepki veriyodum aa diye falan ağlıyodu. Şimdi düşerken gülüyom oda kendine gülüyo, bazende bilerek yapıyo 🤩
Havvahmet hankardeslerr tepki verince evet hemen agliyo ama dusunce bakmiyorum yada hadi kalk gel diyorum kalkiyo ama 1 aydir yuruyo surekli dusunce acaba denge sorunu olabilir mi die dusundum
Havvahmet Aley_ insallah evet naslarda daha cok dusuyordu ama 1 aydir aktif yuruyunce duzelir die tahmin ettim ondan biraz sorun olbilir mi die şüphelendim 🤔