Bebegimm12345 bazı bebekler gazlı oluyor ve ne kullansan fayda etmiyor malesef. Benim kızımda öyleydi. Ben kendime bile gaz damlası almıştım. Sürekli acile götürüyorduk morarıyordu ağlamaktan. Doktor en son ben bu kadar gazlı bebek ilk defa görüyorum, bağırsaklarının etrafı çeperlenmiş gazdan. Sen yapabileceğinin kat kat fazlasını yapmışsın daha da bir şey kalmamış. Zamanla geçmesini bekleyeceksin. Muhtemelen gazı biter dişi başlar demişti. Tam 6. Ayı bitince bitti sancıları. Havluyu el yakmayacak ısıya getirip karnını, belini, bacaklarını ve ayaklarını sarın. En iyi fayda eden şey buydu benim kızımda. Kullanmadığım gaz damlası kalmamıştı🤷🏻♀️