jolene Haftaya 9 aylık olacağız, ama ek gıdalara dikkat ettiğim halde hala gazdan kıvranıyor. by durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı? Gerçekten çok yorucu sürekli huysuz ve huzursuz. Ne yedirceğimi şaşırdım. Hep kıvranıyor.
jolene jolene buarada dün yediği menüde Ispanak azıcık kereviz yeşil kabak tatlı kabak küçük bir soğan bir diş sarımsak havuç, et ve et suyu vardı
Parsannesi jolene bizim 9 ayımıza 4 gün var benim oğlum da dün akşamdan beri kıvranıyordu hiç uyutmadı ayaklarına 2 kalın çorap giydirdim altını da baya kalın giydirdim sonra gazını çıkartmaya başladı şimdi uyudu ayaklarını üşütüyorlar sanırım biz pek çorap tutmuyoruz tutsak da ağzımıza alıp ıslatıyoruz 😅
AlpTunayinannesi jolene kereviz yediğinde bizimki de kıvranıyor. 9 aylık alışsın diye ara ara veriyorum
jolene Woody hayır kahvaltı; yumurta sarısı, avokado, bebe bisküvisi ya da haşlanmış yulaf. Ara öğünler genelde armut + yogurt. kabız oldugu için lifli gıdalar vermeye calısıyorum
Woody jolene Anladım Ben de sabah avakado peynir yumurta veya pankek Öğlen çorba, köfte, balık, sebze yemeğinden biri Akşam meyve püresi veriyorum. Gaz kızımda da var. Bazen uyutmuyor. 8,5 aylık
jolene Parsannesi aynen bizde de öyle çorapları çekip ağza götürüyor 😄 çorap üstüne havlu çorap ya da patik giydiriyorum. Ama sanki yediklerinden gibi geliyor
jolene Woody bizimde aynı şekilde öğünler. Balığı yeni denedik. Ama köfte vermedim. Siz nasıl hazırlayıp verdiniz
Parsannesi jolene yemeklerine çok az kimyon atın olmadı ben gaz yapacak şeyler yedirdiğimde hep öyle yaparım hiç rahatsız etmiyor ozaman 😊