turansmom ftmyrc cocugumu laz inadıma alet etmiştim. Ya tutacak, ya tutacaktı😂 şaka şaka inat değilde emme refleksi yoktu minnak doğdu doktorumuz kesinlikle emzik alsın emme refleksi gelişsin demişti. Çünkü mememi ve biberonuda almak istemiyordu🤷♀️
CilekRecelim Ben ilk doğduğu gün tutturdum. Hemşirelerden gizli gizli 😂 3 aylığız müthiş rahatlık. Ama öyle her anda vermiyorum. Gece uykuya geçişte vermiyorum. Her düştüğünde uyandırmasın diye . Sadece işime gelen zamanlarda kısa süreli veriyorum 🙃
turansmom ftmyrc benimde tüm emziklerde yaptı onu öğürdü attı surekli. Tavsiyem ya bibs, yada phiplis avent kullan bebeklerin %95i nin tuttugu emzik sadece bunlar.
Sedaaklar Bende verdiğimde tutmadı öğürüyodu sürekli annem verdi onun elinden tuttu çok şaşırmıştım 😀 Helloduruko